دانلود فیلم ایرانی هزارپا

دانلود فیلم ایرانی هزارپا

ادامه مطلب
سایت جدید نغمه دانلود افتتاح شد

سایت جدید نغمه دانلود افتتاح شد

ادامه مطلب
دانلود فیلم Johnny English Strikes Again 2018

دانلود فیلم Johnny English Strikes Again 2018

ادامه مطلب
دانلود فیلم آقای تشویق با دوبله فارسی The Clapper 2017

دانلود فیلم آقای تشویق با دوبله فارسی The Clapper 2017

ادامه مطلب
دانلود دوبله فارسی فیلم ونوم Venom 2018

دانلود دوبله فارسی فیلم ونوم Venom 2018

ادامه مطلب
دانلود پچ پروفشنال v5.0 برای PES 2017

دانلود پچ پروفشنال v5.0 برای PES 2017

ادامه مطلب
دانلود قسمت 6 فصل هفتم سریال Arrow

دانلود قسمت 6 فصل هفتم سریال Arrow

ادامه مطلب
دانلود تا قسمت 6 فصل پنجم سریال The Flash

دانلود تا قسمت 6 فصل پنجم سریال The Flash

ادامه مطلب
دانلود فیلم First Man 2018

دانلود فیلم First Man 2018

ادامه مطلب
دانلود قسمت 4 فصل پنجم سریال The Flash

دانلود قسمت 4 فصل پنجم سریال The Flash

ادامه مطلب

اعلان رسمی بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین

اعلان رسمی بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین

مسی: به خاطر مردم آرژانتین به تیم ملی برمی‌گردم

« دانـلـود رایـگـان از نـغـمـه دانـلـود »

http://s2.picofile.com/file/8263582518/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%AF%D8%B4%D8%AA_%D9%84%D8%A6%D9%88_%D9%85%D8%B3%DB%8C_messi.jpg

لیونل مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین، تایید کرد که از تصمیمش برای خداحافظی از بازی های ملی تجدید نظر کرده و بار دیگر برای آلبی سلسته به میدان خواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست آرژانتین در فینال کوپا آمه‌ریکا مقابل شیلی که به از دست رفتن سومین جام در دو سال گذشته برای این تیم منجر شد، مسی اعلام کرد از بازی های ملی خداحافظی می کند؛ اما او بعد از صحبت با ادگاردو بائوسا، سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین، تصمیم گرفت بار دیگر برای تیم ملی کشورش بازی کند.


او در بیانیه ای که منتشر کرد، نوشت:" دیدم که مشکلات زیادی در فوتبال آرژانتین وجود دارد و نمی خواستم من هم مشکل دیگری ایجاد کنم. نمی خواهم ضربه ای به تیم وارد شود. من همیشه برعکس این عمل کردم و به دنبال کمک به تیم بودم.

 

http://s1.picofile.com/file/8263582368/01131949.jpg

 

باید چیزهای زیادی در فوتبال آرژانتین درست شود اما باید این کار را از داخل انجام داد؛ نه با انتقاد از بیرون. بعد از فینال اخیر، چیزهای زیادی از ذهنم گذشت و من به طور جدی به خداحافظی از تیم ملی فکر کردم اما من این کشور و این پیراهن را خیلی دوست دارم. از همه کسانی که می خواستند من همچنان برای آرژانتین بازی کنم، تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم هرچه زودتر آنها را خوشحال کنم."

کامنت ها
دانلود فیلم ایرانی هزارپا

دانلود فیلم ایرانی هزارپا

ادامه مطلب
سایت جدید نغمه دانلود افتتاح شد

سایت جدید نغمه دانلود افتتاح شد

ادامه مطلب
دانلود فیلم Johnny English Strikes Again 2018

دانلود فیلم Johnny English Strikes Again 2018

ادامه مطلب
دانلود فیلم آقای تشویق با دوبله فارسی The Clapper 2017

دانلود فیلم آقای تشویق با دوبله فارسی The Clapper 2017

ادامه مطلب
دانلود دوبله فارسی فیلم ونوم Venom 2018

دانلود دوبله فارسی فیلم ونوم Venom 2018

ادامه مطلب
دانلود پچ پروفشنال v5.0 برای PES 2017

دانلود پچ پروفشنال v5.0 برای PES 2017

ادامه مطلب
دانلود قسمت 6 فصل هفتم سریال Arrow

دانلود قسمت 6 فصل هفتم سریال Arrow

ادامه مطلب
دانلود تا قسمت 6 فصل پنجم سریال The Flash

دانلود تا قسمت 6 فصل پنجم سریال The Flash

ادامه مطلب
دانلود فیلم First Man 2018

دانلود فیلم First Man 2018

ادامه مطلب
دانلود قسمت 4 فصل پنجم سریال The Flash

دانلود قسمت 4 فصل پنجم سریال The Flash

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد