دانلود فیلم ایرانی هزارپا

دانلود فیلم ایرانی هزارپا

ادامه مطلب
سایت جدید نغمه دانلود افتتاح شد

سایت جدید نغمه دانلود افتتاح شد

ادامه مطلب
دانلود فیلم Johnny English Strikes Again 2018

دانلود فیلم Johnny English Strikes Again 2018

ادامه مطلب
دانلود فیلم آقای تشویق با دوبله فارسی The Clapper 2017

دانلود فیلم آقای تشویق با دوبله فارسی The Clapper 2017

ادامه مطلب
دانلود دوبله فارسی فیلم ونوم Venom 2018

دانلود دوبله فارسی فیلم ونوم Venom 2018

ادامه مطلب
دانلود پچ پروفشنال v5.0 برای PES 2017

دانلود پچ پروفشنال v5.0 برای PES 2017

ادامه مطلب
دانلود قسمت 6 فصل هفتم سریال Arrow

دانلود قسمت 6 فصل هفتم سریال Arrow

ادامه مطلب
دانلود تا قسمت 6 فصل پنجم سریال The Flash

دانلود تا قسمت 6 فصل پنجم سریال The Flash

ادامه مطلب
دانلود فیلم First Man 2018

دانلود فیلم First Man 2018

ادامه مطلب
دانلود قسمت 4 فصل پنجم سریال The Flash

دانلود قسمت 4 فصل پنجم سریال The Flash

ادامه مطلب

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقانه

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقانه

متن آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقانه :

وقتی یاد تو میافتم بایدم تو هر نفس بغضم بگیره

من فراموشی بگیرم اون همه خاطره رو یادم نمیره

همه جا با توام عشقم همه جا کنارمی واسه همیشه

هرجای دنیا که باشیم ما که حسمون به هم عوض نمیشه

میدونی دوست دارم هرجا باشی حتی از من اگه جداشی

بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گامه

دوست دارم آرزومی هرجا میرم روبرومی

حسم با تو عاشقونه تو این حال من یه نشونس

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقانه

♫♫♫♫♫♫

من که زندگی ندارم واسه من درد نبود تو کم نیست

آره زندگی موندم اما زندگی نکردنم دست خودم نیست

شاید از خودت بپرسی عشق دیوونم چرا آدم نمیشه

چرا بعد این همه سال حتی یک شب به تو حسم کم نمیشه

آخه دوست دارم هرجا باشی حتی از من اگه جدا شی

بازم بغضت تو صدامه و عشقت تنها تکیه گامه

دوست دارم آرزومی هرجا میرم روبرومی

حسم با تو عاشقونه تو این حال من یه نشونس

 

........................................................................

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقانه

دانلود با کیفیت 320 - 8.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین بنام عاشقانه

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

 

کامنت ها
دانلود فیلم ایرانی هزارپا

دانلود فیلم ایرانی هزارپا

ادامه مطلب
سایت جدید نغمه دانلود افتتاح شد

سایت جدید نغمه دانلود افتتاح شد

ادامه مطلب
دانلود فیلم Johnny English Strikes Again 2018

دانلود فیلم Johnny English Strikes Again 2018

ادامه مطلب
دانلود فیلم آقای تشویق با دوبله فارسی The Clapper 2017

دانلود فیلم آقای تشویق با دوبله فارسی The Clapper 2017

ادامه مطلب
دانلود دوبله فارسی فیلم ونوم Venom 2018

دانلود دوبله فارسی فیلم ونوم Venom 2018

ادامه مطلب
دانلود پچ پروفشنال v5.0 برای PES 2017

دانلود پچ پروفشنال v5.0 برای PES 2017

ادامه مطلب
دانلود قسمت 6 فصل هفتم سریال Arrow

دانلود قسمت 6 فصل هفتم سریال Arrow

ادامه مطلب
دانلود تا قسمت 6 فصل پنجم سریال The Flash

دانلود تا قسمت 6 فصل پنجم سریال The Flash

ادامه مطلب
دانلود فیلم First Man 2018

دانلود فیلم First Man 2018

ادامه مطلب
دانلود قسمت 4 فصل پنجم سریال The Flash

دانلود قسمت 4 فصل پنجم سریال The Flash

ادامه مطلب
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد